BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA O‘QUV FAOLIYATIGA QIZIQISHNING PEDAGOGIK VA PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

  • Latifa KORAYEVA Navoiy innovatsiyalar universiteti o‘qituvchisi PhD
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.10.1.4794
"Kalit so‘zlar" : Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari,o‘quv biluv,o‘quv faoliyati, o‘qitish jarayoni, o‘quv faoliyatining asosiy komponetlari, ta’limga moslashish.

"Maqola"

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida o‘quv faoliyatiga qiziqishning pedagogik va psixologik xususiyatlari o‘rganilgan. Boshlang‘ich sinf yoshidagi bolalarni o‘qitish jarayoni, o‘quv faoliyatining asosiy komponetlari: o‘quv masalalari, o‘quv vaziyatlari, o‘quv harakatlari, nazorat qilish va baholash bilan tanishtirishdan boshlanadi. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini ta’limga moslashish sifatlarini baholash va to‘plangan tadqiqot ishlari natijalarining psixologik tahlili keltirilgan.

References

Avlayev O.U. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari tasavvurida o‘qituvchi timsoli. “Maktab va hayot” jurnali. 2019, №2, 5-8 b.

Avlayev O.U. Talabalar kamolotida ijtimoiy intellektning gender farqlari. «Psixologiya» ilmiy jurnal.2021. № 1, 34-41 betlar.

G‘oziyev E.G‘. O‘quvchilarning o‘quv faoliyatini boshqarish. – Toshkent, 1988. - 102 b.

Jabborov A.M. Pedagogik psixologiyaning etnik asoslari. –Toshkent: ”Zarqalam”, 2006. - 48 b

Mirzayeva S.R., Karimov, R. R O‘quv faoliyatida o‘qituvchi - o‘quvchi munosabatining psixologik xususiyatlari. Central Asian Research Journal For Interdisciplinary Studies (CARJIS), 2(2), (2022). 297-306. https://doi. org/10.24412/2181-2454-2022-2-297-306.

Nashr qilingan
2024-10-29