ARTPEDAGOGIKA TUSHUNCHASINING OBYEKTIV MAZMUN-MOHIYATI VA MAQSADLI YO‘NALISHLARI
"Maqola"
Ushbu ilmiy maqolada bugungi kunda san’atning ta’lim jarayoniga joriy qilinishi bilan hal qilish mumkin bo‘lgan pedagogik vazifalar doirasi, tobora texnokratizatsiyalashayotgan zamonda san’atga bo‘lgan bunday keskin talabning sabablari, san’atning еtakchi funksiyasi, artpedagogika tushunchasining obyektiv mazmun-mohiyati, predmet maydoni va asosiy yo‘nalishlari haqida fikr yuritiladi.
References
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi2019 yil 8 oktabrdagi PF-5847-son Farmoni.
Леонтйев А. Н. Некоторые проблеми психологии искусства // Леонтев А. Н. Избранные психологические произведения: В 2 т. Т. 2. М.: Педагогика, 1983
Борев Й. Б. Эстетика. Ростов н/Д.: Феникс, 2004.
Маслоу А. Новые рубежи человеческой природи. М.: Смисл: Алпина нон-фикшн, 2011
Василюк Ф. ЙЕ. Психология переживания (анализ преодоления критических ситуатсий). — М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984.С.354.
Сергеева Н. Й. Основы артпедагогической деятелности. Чебоксари: Чуваш. гос. пед. ун-т, 2009. С.67.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.