ARTPEDAGOGIKA TUSHUNCHASINING OBYEKTIV MAZMUN-MOHIYATI VA MAQSADLI YO‘NALISHLARI

  • Shomurod MUSTAFAYEV Samarqand davlat universitetining Kattaqo’rg’on filiali, pedagogika fanlari doktori, dotsent
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.10.1.4830
"Kalit so‘zlar" : San’at, predmet, komponent, texnokratizatsiya, globallashuv, artpedagogika, art-terapiya, art pedagogik faoliyat, art-pedagogik mohiyat, kontekst, semantik.

"Maqola"

Ushbu ilmiy maqolada bugungi kunda san’atning ta’lim jarayoniga joriy qilinishi bilan hal qilish mumkin bo‘lgan pedagogik vazifalar doirasi, tobora texnokratizatsiyalashayotgan zamonda san’atga bo‘lgan bunday keskin talabning sabablari, san’atning еtakchi funksiyasi, artpedagogika tushunchasining obyektiv mazmun-mohiyati, predmet maydoni va asosiy yo‘nalishlari haqida fikr yuritiladi.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi2019 yil 8 oktabrdagi PF-5847-son Farmoni.

Леонтйев А. Н. Некоторые проблеми психологии искусства // Леонтев А. Н. Избранные психологические произведения: В 2 т. Т. 2. М.: Педагогика, 1983

Борев Й. Б. Эстетика. Ростов н/Д.: Феникс, 2004.

Маслоу А. Новые рубежи человеческой природи. М.: Смисл: Алпина нон-фикшн, 2011

Василюк Ф. ЙЕ. Психология переживания (анализ преодоления критических ситуатсий). — М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984.С.354.

Сергеева Н. Й. Основы артпедагогической деятелности. Чебоксари: Чуваш. гос. пед. ун-т, 2009. С.67.

Nashr qilingan
2024-10-30