FIZIK BAKALAVR YO‘NALISHI TALABALARINI LOYIHAVIY FAOLIYАTGA TAYYORLASHDA FIZIK MASALALARNING AHAMIYATI
"Maqola"
Bugungi kunda oliy ta’lim tizimida talabalarda mustaqil ta’lim olish, kreativ fikrlash, tizimli tahlil qilish kabi qobiliyatlarini kuchaytirishga qaratilgan metodika va texnologiyalarni joriy etish kabi muammolar dolzarb hisoblanadi. Oliy ta’limda talabalarni loyihaviy faoliyat olib borishga tayyorlash orqali ushbu fazilatlar shakllanadi bunda asosiy e’tiborni masala ishlash va mustaqil ta’limga qaratib, ularni uzviy bog‘liqligini ta’minlash zarur. Maqolada talabalar loyihaviy faoliyatni samarali amalga oshirishlari uchun ishlab
chiqarilgan ta’lim traektoriyasida fizikadan amaliy mashg‘ulotlarda foydalaniladigan masalalar tarkibiga katta ahamiyat beriladi. Shuni hisobga olib ushbu ishimizda qanday fizik masalalardan foydalanilganda yuqori samaradorlikka erishish usullari ko‘rsatib berilgan.
References
Юдин Э.Г. Методология науки. Системность. Деятельность. М.: Эдиториал УРСС, 1997г. - 444 с.
Ball G.A. Psychological Principles of Modern Humanism // Problems of Psychology. – 2009. – №6. – P. 3–12.
Boboxo‘jayev U.S., Ismanava O.T.. Fizika yo‘nalishi talabalarida loyihalash faoliyatini shakllantirishda zarur pedagogik
tavsiyalar. “Kondensatsiyalangan moddalar fizikasining rivojlanish tendentsiyalari” xalqaro ilmiy konferentsiyasi materiallari.
FarDU.. 30-31oktabr. 2023 г. с.439-441
Ismanova O.T.. Fizika yo‘nalishi talabalariga loyiha ishlarini bajartiriish orqali kreativ fikrlashlarini rivojlantirish usullari. Buxoro
davlat universiteti. Pedagogik mahorat jurnali. 2023 yil. 11-son. ISSN 2181-6833
Дубровина, О. С. Использование проектных технологий в формировании общих и профессиональных компетенций
обучающихся. Проблемы и перспективы развития образования (ИИ): материалы междунар. науч. конф. (г. Пермь, май
г.) Пермь: Меркурий, 2012. - 124-126с
Панчук Т.А. Формирование готовности к проектной деятельности студентов факультетов технологии и
предпринимательства : Дис. Кузбас. гос. пед. акад. – Новокузнецк, 2004. -185 с.
Пахомова, Н.Ю. Метод учебного проекта в образовательном учреждении : пособие для учителей и студентов
педагогических вузов. – Москва: АРКТИ, 2005. – 56 с.
Bobaxo‘jaev U., Ismanova O., Yarimo‘tkazgichlar fizikasi mutaxassislarini kreativlik xususiyatlarini shakllantirishda loyihalash
faoliyatini ahamiyati. // “Yarim o‘tkazgichli opto- va nanoelektronika, muqobil energiya manbalari hamda ularning istiqbollari”
mavzusida Xalqaro ilmiy-amaliy konferentsiya. – Andijon, 2023. 12–13 oktabr. B. 362–365.
Гузеев В.В. «Метод проектов» как частный случай интегративной технологии обучения. Директор школы, 1995. – № 6. –
C. 39-47.
Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учебное пособие для
студентов педагогических вузов и системы повышения квалификации педагогических кадров. ‒ Москва: Академия, 2002.
-273 c.
Ismanova O.T. Fizik bakalavrlarning loyihalash faoliyati samaradorligini orttirishda amaliy mashg‘ulotlarning ahamiyati.
Zahiriddin Muhammad Bobur nomidagi Andijon davlat univеrsitеti Ilmiy xabarnoma. Seriya: Pedagogik tadqiqotlar. 73-78 b.
ISSN 2091-5780. E-ISSN 2181-306x
TURSUNOV, R. (2024). XIX ASRNING OXIRI–XX ASR BOSHIDA TURKISTON O ‘LKASIDA OVCHILIK MASALALARINING YORITILISHI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 47-49.
SOTVOLDIYEVA, N. (2024). SINONIMLARNI IFODALASHDA TARJIMA QILISH TURLARI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 344-346
SOBIROVA, D. (2024). REKLAMA MATNLARIDA NEOLOGIK BIRLIKLARNING QO ‘LLANISHI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 342-343.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.