INTERNET MA’LUMOTLARNI KONTENT-TAHLILLASHNING METODOLOGIK ASOSLARI

  • Karimjon MAMTALIEV O‘zbekiston Milliy universiteti Sotsiologiya kafedrasi tadqiqotchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.1..696
"Kalit so‘zlar" : Axborot, kontent-tahlil, metod tahlil modeli, ommaviy kommunikatsiyalar, empirik ma’lumot.

"Maqola"

Ushbu maqolada internetdagi axborot oqimlarining global ta’siri natijasida inson va jamiyat hayotida yuzaga keladigan ijtimoiy o‘zgarishlar jarayoni hamda bu jarayonga ta’sir etayotgan axborot kontentlarini tahlil qilish vositasi hisoblangan kontent-tahlil uslubining nazariy asoslari to‘g‘risida ilmiy tahlil olib borilgan.

References

1. https://datareportal.com/reports/digital-2023. Мурожаат санаси: 23 ноябрь 2023 йил.
2. https://datareportal.com/reports/digital-2023-uzbekistan. Мурожаат санаси: 23 ноябрь 2023 йил.
3. Masuda Y. The information society as Postindustrial Society: World Future Society / - Washington:D.Б USA, 1983. – P.139.
4. Дайзард У. Наступление информационного века // Новая технократическая волна на Западе / Под ред. П.С. Гуревича. – М.:Прогресс, 1986. – 343 с// Тоффлер Э. Шок будущего, 1970. – М.:АСТ, 2008. – 560 с.
5. Кастельс М. Галактика Интернет: Размышления об Интернете, бизнесе и обществе. – Екатеринбург, 2004.
6. Маклюэн Г.М. Коммуникационная революция. – М.:Наука, 2000. – С. 75.; Тоффлер Э. Третья волна. – М.: Издательство АСТ, 1999.; Сиберт Ф.С., Шрамм У., Питерсон Т. Четыре теории прессы /Пер. с англ. М.Полевая. – М.:Вагриус, 1998. – С. 224.
7. Засурский Я.Н. Социологические аспекты журналистской науки.// Вестник Московского университета. Серия 10. Журналистика. 2006. – № 1. – С. 5.; Социология журналистики. /Под общей ред. Е.П.Прохорова. – М.:МГУ, 1981.; Почепцов Г. Теория и практика коммуникации. – М.:Центр, 1998. – С. 8.; Киселев А.С. Роль нарождающегося информационного общества в развитии мировой цивилизации. – М., 2005. – С.81.
8. Коллинз Р. Социология философий. Глобальная теория интеллектуального изменения. Новосибирск, 2002.
9. Ron J. Social Media Marketing 101. Part 1. URL: http://searchenginewatch.com/3632809.;// Safk o L., Brake D. K. Th e social media bible: tactics, tools, and strategies for business success. Hoboken, N. J.: John Wiley & Sons, 2009. XVIII. - 821 p.
10. Таршис Е. Контент анализ: Принципы методология – М.:Книжный дом «Либероком», 2013. – 176 с.; Дмитриев И. Контент-анализ: сущность, задачи, процедуры. – М., 2005.
11. Степанов В.А. Социальные медиа. – Минск:БГУ, 2020. – 115 с.
12. Дмитриев И. Контент-анализ:сущность, задачи, процедуры / - М. 2005. – С 7.
13. Российская социологическая энциклопедия. Под общей редакцией академика РАН Г.В. Осипова – М., 1998.
14. Collins Dictionary of Sociology. – М.:Вече, АСТ, 2001. Т. 2. П-Я.
15. Мангейм Дж.Б., Рич Р.К. Политология: Методы исследования. – М.: Издательство «Весь Мир», 1997. – 544 с.
16. Контент-анализ: Принципы методологии. (Построение теоретической базы. Онтология, аналитика и феноменология текста. Программа исследования). Изд. 2-е стереотип. – М.:ЛЕНАНД, 2018 – 176 с.
17. Дмитриев И. Контент-анализ: сущность, задачи, процедуры. – М., 2005.
Nashr qilingan
2024-01-27