PEDAGOGIK TA’LIM JARAYONIDA TALABALARNING KONGRUENTLIK SIFATLARINI RIVOJLANTIRISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.1..705
"Kalit so‘zlar"
:
Pedagogik ta’lim, talabalar, kongruentlik, rivojlantirish metodikasi, takomillashtirish.
"Maqola"
Ushbu maqolada pedagogik ta’lim jarayonida talabalarning kongruentlik sifatlarini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish haqida so‘z boradi. Muallif ilmiy ma‘lumotlarga tayanib, mavjud adabiyotlar asosida pedagogik ta’lim jarayonida talabalarning kongruentlik sifatlarini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish bo‘yicha o‘ziga xos jihatlarini o‘rgangan va tahlil qilgan.
References
O'zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 6-noyabrdagi "O'zbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta'lim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to'g'risida"gi PF-6108 sonli Farmoni.
2. Карякин Ю.В. Конгруэнтность как характеристика учебного процесса // Современные наукоемкие технологии. –2007. –No 3. –С. 36-37;
3. Карякин Ю.В. Сантьягская теория познания как фактор перестройки образования / Фундаментальные исследования 2/2005, с. 110-112. Международный симпозиум, 2004. Потайа (Тайланд).
4. Карякин Ю.В. Высшее образование: XXI век. Учебный процесс как предмет науки / Научное обеспечение системы повышения квалификации кадров: Межвузовский сборник научных трудов. -Вып. 8 / Под. ред. Д.Ф.Ильясова. Челябинск: Изд-во «Образование», 2005. С. 191-209.
5. Shodmonova Sh.S. Oliy o'quv yurti talabalarida mustaqillik tafakkurini shakllantirish va rivojlantirish (Kasb ta'limi yo'nalishi misolida): Ped. fan. dok. ...diss. - T.: TDPU, 2010. - 340 b.
6. Xodjayev B.X. Umumta'lim maktabi o'quvchilarida tarixiy tafakkurni modernizatsiyalashgan didaktik ta'minot vositasida rivojlantirish: Ped.fan.dok. ...diss. - T., 2016. - 314 b.
7. Karimova V.M., Sunnatova R.I., Tojiboeva R.N. Mustaqil fikrlash. O'quv qo'llanma. - T.: Sharq, 2000. - 112 b.
2. Карякин Ю.В. Конгруэнтность как характеристика учебного процесса // Современные наукоемкие технологии. –2007. –No 3. –С. 36-37;
3. Карякин Ю.В. Сантьягская теория познания как фактор перестройки образования / Фундаментальные исследования 2/2005, с. 110-112. Международный симпозиум, 2004. Потайа (Тайланд).
4. Карякин Ю.В. Высшее образование: XXI век. Учебный процесс как предмет науки / Научное обеспечение системы повышения квалификации кадров: Межвузовский сборник научных трудов. -Вып. 8 / Под. ред. Д.Ф.Ильясова. Челябинск: Изд-во «Образование», 2005. С. 191-209.
5. Shodmonova Sh.S. Oliy o'quv yurti talabalarida mustaqillik tafakkurini shakllantirish va rivojlantirish (Kasb ta'limi yo'nalishi misolida): Ped. fan. dok. ...diss. - T.: TDPU, 2010. - 340 b.
6. Xodjayev B.X. Umumta'lim maktabi o'quvchilarida tarixiy tafakkurni modernizatsiyalashgan didaktik ta'minot vositasida rivojlantirish: Ped.fan.dok. ...diss. - T., 2016. - 314 b.
7. Karimova V.M., Sunnatova R.I., Tojiboeva R.N. Mustaqil fikrlash. O'quv qo'llanma. - T.: Sharq, 2000. - 112 b.
Nashr qilingan
2024-01-27
How to Cite
Sardor MIRZAYEV. (2024). PEDAGOGIK TA’LIM JARAYONIDA TALABALARNING KONGRUENTLIK SIFATLARINI RIVOJLANTIRISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH. O‘zMU Xabarlari, 1(1.1.1), 157-160. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.1.705
"Bo'lim"
Maqolalar