INKLYUZIV SINFDA BOSHQARUV: MUOMMOLAR VA YECHIMLAR

  • Nodira SAIDOVA O‘zMU Ijtimoiy fanlar fakulteti Pedagogika va umumiy psixologiya kafedrasi tayanch doktoranti
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.1..733
"Kalit so‘zlar" : Inklyuziv ta'lim, o'qitish usullari, akademik o'sish, ijtimoiy inklyuziya, strategiya.

"Maqola"

Inklyuziv ta'lim - bu ta'lim falsafasi va yondashuvi bo'lib, u barcha o'quvchilarga, kelib chiqishi va qobiliyatidan qat'i nazar, o'rganish va muvaffaqiyatga erishish uchun teng imkoniyatlarni taqdim etishga qaratilgan. Inklyuziv ta'lim xilma-xillikning qadr-qimmatini tan oladi va har bir talabaning o'ziga xos kuchli tomonlari va ehtiyojlarini ta'kidlaydigan va qo'llab-quvvatlaydigan o'quv muhitini yaratishga qaratilgan. O‘zbekistonda inklyuziv ta’limni joriy etish oldida turgan muammolarni o‘rganish va bu muammolarni xal etish yo‘llarini izlab topish kabilar bugungi kunning asosiy masalalaridan bo‘lib, bu borada tadbiq etish texnologiyalari ishlab chiqilib, kamchiliklar bartaraf etilsa ko‘zlangan natijaga erishish mumkin.

References

1. Mirziyoyev Sh.M. O’zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi. –T: “O’zbekiston” NMIU, 2018. 83-88 b.
2. Абдуллаева, Ш. А. (2018). СОВРЕМЕННЫЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ СРЕДНЕЙ ШКОЛЫ. Редакционная коллегия, 459-462 b.
3. Erkaboyeva, N. S. (2016). FEATURES OF MODERN UZBEK FAMILIES. Ученый XXI века, 36-39 b.
4. Erkaboyeva, N. S., & Ugli, A. S. S. (2022). Nclusive education and inclusive society. Asian Journal of Multidimensional Research, 10-14 b.
5. “Ta’lim hamma uchun milliy dasturini joriy qilish masalalari” mavzusidagi ilmiy-amaliy konferensiya materiallari. Toshkent-2005 yil.
Nashr qilingan
2024-01-29