TIZIMINI RIVOJLANISHGA ZAMONAVIY YONDASHULAR RUS TILIDA CHET TILI SIFATIDA MASHQLAR

  • Сония ИСЛЯМОВА преподаватель-стажёр Джизакского государственного педагогического университета
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.1..780
"Kalit so‘zlar" : rus tili, chet tili, tizim, mashqlar, ishlab chiqish, dolzarblik, yondashuvlar, tahlillar, muammolar, echimlar, individual ehtiyojlar, ta'lim, zamonaviy texnologiyalar, kommunikativ kompetensiyalar, ko'nikmalar.

"Maqola"

Ushbu ilmiy maqolada rus tilida chet tili sifatidagi mashqlar tizimini ishlab chiqishning dolzarb muammosi ko'rib chiqiladi. Unda bunday tizimni yaratishga zamonaviy yondashuvlar tahlil qilinadi, mavjud tizimlar muammolari aniqlanadi va o‘quvchilarning individual ehtiyojlari va ta’lim jarayonida zamonaviy texnologiyalardan foydalanishni hisobga olgan holda ularni hal qilish yo‘llari taklif etiladi.

References

1. Занько С. Т. Игра и учение. — М. : Педагогика, 1991. — 193 с.
2. Леонтьев А. А. Основы психолингвистики: учебник для студ. высш. учеб. завед. 4-е изд., испр. М.: Смысл; Академия, 2005. С. 288.
3. Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика: учеб. пособие для студ. лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений. 9-е изд., стер. М.: Академия, 2008. 336 с.
4. Педагогика: учебник / Л.П. Крившенко [и др.]; под ред. Л.П. Крившенко. М.: Проспект, 2010. 432 с
5. Жидкова Р.А. Современные методы оценивания результатов обучения // Известия ПГПУ им. Белинского. 2012. № 28. С. 779–782.
6. Левицкая, Т. Н.,& Лотц, Н. Г. (2012). Интеграция межкультурного подхода в обучение русскомуязыкукак иностранному. Вестник Санкт-Петербургского университета. Язык и литература, (2), 143-150.
7. 7. Kukulska-Hulme, A. (2013). Mobile learners: Who are they and who will they become? In Zane, L. B., & Seilhamer, R. (Eds.), Mobile learning: A handbook for educators and trainers (pp. 145-160). London: Routledge.
8. Воленко О.И., Черняева Е.В. Моделирование в обучении иностранному языку как социально-профессиональный феномен. Среднее профессиональное образование. 2015; 7: 54 – 59.
9. Крылова О.Н., Бойцова Е.Г. Технология формирующего оценивания. Учебно-методическое пособие. ФГОС. 2015.– 128 с
10. Марусева И.В. Современная педагогика (с элементами педагогической психологии): Учебное пособие для вузов. М. – Берлин: Директ-Медиа, 2015. 624 с.
11. Бородкина Н.В., Тихомирова О.В. Формирующее оценивание в школе. – Ярославль: ГАУ ДПО ЯО ИРО, 2016. – 60 с.
12. Массалова А. Э., Дзюба Е. В. Игры на уроках русского языка как иностранного : учеб.-метод. пособие для профессионально ориентированного обучения. — Екатеринбург, 2019. — 62 с.
13. Ислямова С. Ю., Ислямова Л. С. ПРЕПОДАВАНИЕ РУССКОГО ЯЗЫКА КАК ИНОСТРАННОГО В УСЛОВИЯХ ЦИФРОВИЗАЦИИ //INTEGRATION OF SCIENCE, EDUCATION AND PRACTICE. SCIENTIFIC-METHODICAL JOURNAL. – 2022. – Т. 3. – №. 3. – С. 225-229.
Nashr qilingan
2024-01-31