O‘QUVCHILARNING FRILANSERLIKKA OID KOMPETENSIYALARINI SHAKLLANTIRISHDA VEB-KVEST TA’LIM TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISH METODIKASI

  • XALIKOV Jizzax davlat pedagogika universiteti,Tabiiy va aniq fanlarda masofaviy ta’lim kafedrasi o‘qituvchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.2.995
"Kalit so‘zlar" : Maktab o‘quvchilari, frilanser, frilanserlik kompetensiyalari, veb-kvest, axborot-ta’lim muhiti.

"Maqola"

Ushbu maqola umumiy o‘rta ta’lim maktab o‘quvchilarining frilanserlikka oid kompetensiyalarini shakllantirishga yo‘naltirilgan bo‘lib, unda o‘quvchilarning frilanserlik kompetensiyalarini shakllantirishda veb-kvest ta’lim texnologiyasini tadbiq etish metodologiyasi asoslangan. Shuningdek, bugungi rivojlanayotgan mehnat bozorida frilanser ko‘nikmalarining muhimligini va ushbu ko‘nikmalarni shakllantirish va rivojlantirishda veb-kvest ta’lim texnologiyasi samarali vosita bo‘lib xizmat qilishi ta’kidlangan.

References

1. Xalikov A.T. O‘quvchilarning “web-freelance”ga doir kompetensiyalarini shakllantirish muammolari // Муғаллим ҳәм үзликсиз билимлендириў ilmiy-metodik jurnali. ISSN 2181-7138. – Nukus, 2023. – № 4/1. – B. 408-413.
2. Вайндорф-Сысоева М.Е. Многоуровневая подготовка педагогических кадров к профессиональной деятельности в условиях цифрового обучения // Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора педагогических наук. – Москва, 2019. – 39 с.
3. Напалков С.В. Тематические образовательные wев-квесты как средство развития познавательной самостоятельности учащихся при обучении алгебре в основной школе // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Саранск, 2013. – 26 с.
4. Волкова О.В. Подготовка будущего специалиста к межкультурной коммуникации с использованием технологии веб-квестов // Диссертация на соискание учёной степени кандидата педагогических наук. – Белгород, 2010. – 217 с.
5. Афанасьева Л.О., Поречная Е.А. Использование квест-технологии при проведении уроков в начальной школе // Школьные технологии. 2012. – №6. – С. 149-159.
6. Исроилова Л.С. Умумий ўрта таълим мактаби ўқувчиларининг компетенцияларини шакллантириш методикасини такомиллаштириш (8-синф информатика ва ахборот технологиялари фани мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. – Чирчиқ, 2022. – 48 б.
7. O‘rinova N.M. Boshlang‘ich ta’limda o‘quv-kvest texnologiyasidan foydalanishning nazariy jihatlari // Academic Research in Educational Sciences. – 2022. – №. 3.5. – B 460-472.
8. Siddiqov I.M. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida kompyuter grafikasi modulini “kvest” texnologiyasi orqali o‘qitish metodikasi // International scientific journal «Modern science аnd research». – 2023. – Volume 2 / Issue 4. – B 162-170.
9. Dodge B.J. The WebQuest design process. 2002. Retrieved September 15, 2002, from San Diego State University //Educational Technology Department Web site: http://webquest. sdsu. edu/designsteps/index. html.
10. Hassanien A. Using Webquest to support learning with technology in higher education //Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education. – 2006. – Т. 5. – №. 1. – P. 41-49.
11. Jahromi Z.B., Mosalanejad L. Integrated method of teaching in web quest activity and its impact on undergraduate students’ cognition and learning behaviors: A future trend in medical education // Global journal of health science. – 2015. – Т. 7. – №. 4. – P. 249-259.
Nashr qilingan
2024-02-12