MAKTAB YOSHGACHA BOLALARNING EMOTSIONAL XOLATINI SHAKLLANTIRISHDA O‘QITUVCHINING O‘RNI

  • Лейла КАЗИМОВА, преподаватель кафедры “Педагогика” Ургенчского государственного педагогического института
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.4.2013
"Kalit so‘zlar" : Maktabgacha tarbiyachi, o'qituvchi, hissiyotlar, hissiy rivojlanish, munosabatlar, ota-ona, vasiy.

"Maqola"

Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolaning hissiy rivojlanishida bola va o'qituvchi-o'qituvchi o'rtasidagi munosabatlarning roli, maktabgacha yoshdagi bolalarning aqliy rivojlanishidagi hissiyotlar, his-tuyg'ularning ko'rinishi va his-tuyg'ularini ifodalash tasvirlangan. Xalqaro psixologiyada hissiyotlar muammosini o'rganish darajasi ham tahlil qilinadi.

References

1. Денхэм (1998). Эмоциональное развитие детей раннего возраста. Guilford Publications, Incorporated.
2. Колдуэлл, Б.М., и Риччути, Х.Н. (1973). Развитие привязанности младенца к матери. Издательство Чикагского университета, 1-94.
3. Робинсон Дж.Л., Эмде Р.Н., Корфмахер Дж. (1997). Интеграция аспекта эмоциональной регуляции в программу посещения родителей и детей раннего возраста. Журнал общественной психологии, 25, 59–75.
4. Томпсон, Р.А. (1990). Симпозиум Небраски по мотивации: Том 36. Социально-эмоциональное развитие. Эмоциональная компетентность. Издательство Линконского университета Небраски, 115–161.
5. Фокс, Н. (ред.). (1994). Регулирование эмоций влияние отношений привязанности. Монографии Общества исследований. Развитие ребенка, 59 (2-3, серийный № 240), 228-249.
6. Хартуп, WW (1989). Социальные отношения и их развитие значение, журнал Американский психолог, 44, 120–126.
Nashr qilingan
2024-04-05