DASTURIY TA’MINOT ARXITEKTURASI KURSI MAZMUNINI PEDAGOGIK LOYIHALASHTIRISHNING METODIK SHARTLARI

  • Ravshan ABDULLAYEV TATU Qarshi filiali o‘qituvchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.7.3366
"Kalit so‘zlar" : Dasturiy ta’minot arxitekturasi, pedagogik loyihalashtirish, metodlar, joriy prodseduralar, o‘quv predmeti va boshqalar.

"Maqola"

Ushbu maqolada “Dasturiy ta’minot arxitekturasi” kursi mazmunini pedagogik loyihalashtirishning metodik shartlari va ilmiy va uslubiy adabiyotlarni tahlil qilish va amaliyotchi o‘qituvchilarning tajribasi o‘qituvchining joriy prodseduralari kursning mazmunini loyihalash tartib-qoidalarini aniqlashga hamda ularni amalga oshirish shartlarini aniqlashga imkon beradigan jihatlar keltirib o‘tilgan.
Shuningdek, maqolada shaxsni rivojlantiruvchi pedagogik paradigmaga amal qilamiz. Modellashtirish, bir tomondan, obyektni taqdim etish va o‘zgartirish vositasi obyekt – axborotni o‘quv kursining mazmuni, boshqa tomondan, u innovatsion transformatsiyalar strategiyasini tan olishda tadqiqot maqsadi sifatida belgilanishi asoslangan.

References

Теплов Б.М. Избранные труды: В 2-х т. - М., 1985. - Т.1.

Абрамов А. Как создать новое содержание образования? // Народное образование. -1997. - Ш 7- 8. - С. 11-16.

Азимов М. Язык науки. - М.:Мир, 1985. - 280 с.

Алексашина И. Ю. Учитель и новые ориентиры образования. - СПб, 1997.

Алексеев Н.Г. Методологические принцины проектирования образовательных систем // Проектирование в образовании: проблемы, поиски, решения. - М., 1994. - С. 20 – 23.

Радионов В.Е. Теоретические основы педагогического проектирования: Автореф. дисс.... д-ра пед. наук. - СПб, 1996. - 31с.

Nashr qilingan
2024-09-18