KONTEKSTLI O‘QITISH ASOSIDA PEDOGOG KADRLARNING MAXSUS KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH BO‘YICHA XALQARO TAJRIBALAR
"Maqola"
Ushbu maqola kontekstli o‘qitish asosida pedagog kadrlarning maxsus kompetentligini rivojlantirish bo‘yicha xalqaro tajribalarni tahlil qiladi. Maqolada kontekstli o‘qitish nazariyasi va amaliyoti, uning pedagog kadrlarning kasbiy malakasini oshirishdagi roli hamda mazkur jarayonning pedagogik samaradorligi haqida ma’lumotlar keltirilgan. Tadqiqot natijalari kontekstli o‘qitish orqali pedagoglarning maxsus kompetentligini rivojlantirishda xalqaro tajribalarni o‘zlashtirishning muhimligini ko‘rsatadi.
References
Natalie R.Language acquisition and cultural mediation: vygotskian theory./ -Asia Pacific Journal of Contemporary Education and Communication Technology. Year: 2017, Volume 3, Issue: 2
Козырева В.А., Н.Ф.Радионовой. А.П.Тряпициной Компетентностный подход в педагогическом образовании. Коллективная монография/– Спб.: Изд-во РГПУ им. А.И.Герцена, 2008. – 392 с
Вербицкий А.А. Контекстное обучение: Теория и практика. Москва-2002.
Вербицкий, А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. - М. : Высшая школа, 1991.
Вeрбицкий A.A. Кoмпeтeнтнoстный пoдxoд и тeoрия кoнтeкстнoгooбучeния. – М.: ИЦ ПКПС, 2004.
Дьюи Дж. Психология и педагогика мышления / Пер. с англ. Н. М. Никольской; Под ред. (и с предисл.) Н. Д. Виноградова. — М.: Мир, 1915. — 202 с.
Выготский, Л. С. Избранные психологические исследования / Л. С. Выготский. - М. : Изд-во АПН РСФСР, 1956.
Хуторского А.В. Компетенции в образовании: опыт проектирования : сб. науч. тр. / под ред.– М.: Научновнедренческое предприятие «ИНЭК», 2007. - 327 с
Хуторской А.В. Эвристическое обучение. Теория, методология, практика. – М.: Международная педагогическая академия. – 1988. – 266 с
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.