OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA TARIX FANINI O’QITISHDA IJODIY TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISH-IJTIMOIY -PEDAGOGIK ZARURAT SIFATIDA

  • Elyorbek XOLMIRZAYEV Viloyat xokimligi kotibiyati mudiri
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.9.4057
"Kalit so‘zlar" : Ijodiy tafakkur, bo‘lajak tarixchilar, evristik o‘qitish usullari, kasbiy tayyorgarlik, kreativlik, ijodiy tafakkur, ijodiy fikrlash, ijodiy qobiliyat, ijodiy motivatsiya, ijodiy muhit

"Maqola"

Maqolada oliy ta‘lim tizimida bo‘lajak tarix fani o‘qituvchilarida ijodiy tafakkurni rivojlantirish xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Talabalarning ijodiy salohiyatini shakllantirishning psixologik-pedagogik shartlari tavsiflanadi. Bo‘lg‘usi o‘qituvchilarni kasbiy tayyorlash jarayonida evristik usullarni qo'llashning maqsadga muvofiqligi asoslangan va mashg ‘ulotlarni tashkil etishda qo‘llanilishi tahlil qilingan.

References

Давыдов В. Теория развивающего обучения // В.Давыдов. - М.: ИНТОР, 1996. - 544 с.
2. Психологические аспекты профессионално-технического образования и трудового воспитания школников: Сборник научных трудов / Отв. ред. М.Г. Давлетшин. Ташкент: ТГПИ, 1986
3. Лернер И.Я. Поисковые задачи в обучении как средство развития творче¬ских способностей // Научное творчество. - М.: Наука, 1969. — 415 с.
4. Матюшкин А. М. Проблемные ситуаtsіи в мышлении и обучении. - М.: Педагогика, 1972. — 208 с.
5. Махмутов М. И. Проблемное обучение. — М.: Педагогика, 1975. — 210 с.
6. Sаfаrоvа R G‘. R.H. Jо‘rаev “Pedаgоgіkа Ensіklоpedіyа” “О‘zbekіstоn mіllіy ensіklоpedіyаsі” dаvlаt іlmіy nаshrіyоtі.Tоshkent - 2015.
7. G‘оzіev E.G. Psіxоlоgіyа. Yоsh dаvrlаr psіxоlоgіyаsі. –T.: О‘qіtuvchі, 1994. -223b.
8. Жарова Л.В. Учит самостоятелности : Кн. для учителя : [Пособие для студентов пед. ин-тов и учителей] / Л. В. Жарова. - М. : Просвещение, 1993. - 203,[2] с.; 20 см.; ІSBN 5-09-003662-4 : Б. ц.
Nashr qilingan
2024-10-11