BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA NUTQIY KOMPETENSIYANI RIVOJLANTIRISH JARAYONINING AMALIY FOLIYATGA TATBIQI

  • Shakarjon QO‘CHQAROVA Urganch davlat universiteti tayanch doktoranti
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.9.4152
"Kalit so‘zlar" : Boshlang‘ich sinf, o‘quvchi, nutq kompetensiyasi, tahlil, grammatik, til ko‘nikmalari, o‘quv jarayoni

"Maqola"

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining nutq kompetensiyasini rivojlantirish jarayonining amaliy ahamiyati faoliyati tahlil qilinadi. Nutq kompetensiyasining asosiy talablari, jumladan, nafaqat grammatik bilim, balki o‘quvchilarda til ko‘nikmalaridan samarali foydalanish qobiliyati ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, boshlang‘ich sinf o‘quvchisi egallashi kerak bo‘lgan nutqiy kompetensiyalar va ularni shakllantirishning amaliy ahamiyati berilgan

References

Safarova R.G. Shaxsni shakllantirish omillari ta’lim taraqqiyoti J. 2001. – B.60-63.

Raximov B.X. Talaba yoshlarni ilmiy tadqiqot ishlariga yo‘nalishning ijtimoiy pedagogic asoslari. Monografiya. T. Fan. 2007. B 11. -20B

Mirziyoyev Sh. Ta’lim-tarbiya tizimi: taraqqiyotining yangi bosqichi muhokama konferensiya nutqi Andijon

Mirziyoyev Sh.M. Kitob mahsulotlarini chop etish va tarqatish tizimini rivojlantirish, kitob mutolaasi va kitobxonlik madaniyatini oshirish hamda targ‘ibot qilish bo‘yicha komissiya tuzish to‘grisida. // Prezident Farmoni. “Xalq so‘zi” gazetasi, 2017-yil 13-yanvar. – № 9. – 1-b.

Abduqodirov A., Ishmuhammedov R., "Ta’limda innovatsiya” T;. Istedod- 2010

Nashr qilingan
2024-10-14