TAʼLIM OLUVCHINING SHAXSIY TRAYEKTORIYASIGA YOʻNALTIRILGAN TAʼLIMNI TATBIQ ETISHDA SUNʼIY INTELLEKTNING OʻRNI

  • Voxid XAMIDOV PhD (Fizika-matematika fanlari boʻyicha) Taʼlimni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi direktori
  • Shaxzodbek KURBANIYAZOV, PhD (Iqtisodiyot fanlari boʻyicha) Taʼlimni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi departament boshligʻi
  • Alisher MAMATOV Taʼlimni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi boʻlimi boshligʻi
  • Akramjon NASYROV Taʼlimni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi bosh mutaxassisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.431
"Kalit so‘zlar" : Taʼlim, sunʼiy intellekt, shaxsiylashtirilgan taʼlim, aqlli taʼlim platformalari, raqamli kontent, virtual yordamchi.

"Maqola"

Mazkur maqolada sunʼiy intellekt texnologiyalarini taʼlim tizimiga tatbiq etish boʻyicha xorijiy rivojlangan davlatlar tajribasi oʻrganilib, bir qancha aqlli taʼlim platformalari tahlil qilingan. Shuningdek, ushbu innovatsion texnologiyalarni taʼlim tizimiga joriy etish boʻyicha ilmiy asoslangan taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan. Bundan tashqari, taʼlim jarayonida oʻquvchining shaxsiy trayektoriyasiga yoʻnaltirilgan aqlli taʼlim platformasini ishlab chiqish boʻyicha model va ishlash texnologiyasi keltirilgan.

References

1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-oktyabrdagi ““Raqamli Oʻzbekiston – 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi PF-6079-sonli farmoni.
2. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 6-iyuldagi “2022 – 2026-yillarda Oʻzbekiston Respublikasining innovatsion rivojlanish strategiyasini amalga oshirish boʻyicha tashkiliy chora-tadbirlar toʻgʻrisida”gi PF-307-sonli farmoni.
3. M. Cardona, J. Rodríguez, K. Ishmael (2023). “Artificial Intelligence and the Future of Teaching and Learning”. U.S. Department of Education, Office of Educational Technology. Washington, DC, 2023., Pp. 20-31.
4. J. Gardner, M. O’Leary, L. Yuan. (2020). “Artificial intelligence in educational assessment: ‘Breakthrough? Or buncombe and ballyhoo?’” – Journal of Computer Assisted Learning, Volume 37 - 2021, DOI: 10.1111/jcal.12577,
Pp. 1207-1216.
5. L. Yiping, M. Suying, W. Jinhua (2021). “Research and application of personalized learning under the background of artificial intelligence”. International Conference on Education, Information Management and Service Science (EIMSS), DOI: 10.1109/EIMSS53851.2021, 16-18 July 2021, Pp. 224-233.
Nashr qilingan
2024-01-24