KONNEKTIVIZIMNING TA’LIM NAZARIYASI SIFATIDAGI ASOSIY JIHATLARI
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.1..736
"Kalit so‘zlar"
:
O‘qitish, ta’lim nazariyasi, ta’lim, konnektivizm, pedagogika, ta’lim falsafasi.
"Maqola"
Maqolada ta'lim nazariyasi bo‘lgan konnektivizmning asosiy jihatlari ko‘rib chiqilgan. Muallif ushbu yondashuv asoschilarining qarashlarini tahlil qilib, uning o‘ziga xos xususiyatlari va zamonaviy ta'lim muhiti uchun ahamiyatini ajratib chiqgan. Shu bila birga muallif konnektivizm nazariyasini boshqa ta'lim nazariyalari bilan solishtirgan.
References
1. Таджиходжаева Э.Р. Особенности применения методов игропедагогики в высшем образовании // Ijtimoiy-gumanitar fanlarning dolzarb muammolari. – 2023. – №S/8(3). – С.392. DOI: 10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N55.
2. Таджиходжаева Э.Р. Визуализация учебных материалов – как инструмент эффективного вовлечения обучающихся в учебный процесс // MMIT Proceedings, 2023. – С.16-18. DOI: 10.61587/mmit.uz.vi.33.
3. Siemens, G. Connectivism: A learning theory for the digital age // International Journal of Instructional Technology and Distance Learning. – 2005. – №2. http://www.itdl.org/Journal/Jan_05/article01.htm.
4. Downes S. Connectivism // Asian Journal of Distance Education. – 2022. – Vol. 17. – No. 1. – P.58-87.
5. Voskoglou M.Gr. Connectivism vs Traditional Theories of Learning // American Journal of Educational Research. – 2022. – No. 10(4). – P. 257-261. DOI: 10.12691/education-10-4-15.
6. Utecht J., Keller D. Becoming Relevant Again: Applying Connectivism Learning Theory to Today’s Classrooms // Critical Questions in Education. – 2019. – No. 10:2. – P.108-119.
7. Итинсон К.С. Коннективизм – обучение в цифровую эпоху // Балтийский гуманитарный журнал. – 2021. – Vol. 10. – No. 4(37). – С.96-98.
8. Итинсон К.С., Чиркова В.М. Обзор платформ электронного обучения: инструменты, преимущества, недостатки // Балтийский гуманитарный журнал. – 2021. – Vol. 10. – No. 3(33). – С.200-203.
9. Karimov R., Naumenko O., Saidova K., Elmuratov R., Bekbaev R. The Phenomenon of Education in the Context of an Intercultural Philosophical Approach // Wisdom. – 2022. – №4(24). – P.84-90. DOI: 10.24234/wisdom.v24i4.941.
10. Саидова К. Социально-философские перспективы развития современного образования // MMIT Proceedings, 2023. – С.160. DOI: 10.61587/mmit.uz.vi.33.
11. Бекбаев Р.Р. Теории познания: Учебное пособие. – Ташкент: TIUE, 2023. – С.68-69.
12. Sas N., Didenko N., Sira L., Mokan N., Vakerych M. Innovative systems of Ukrainian education in the context of globalization: philosophical content of categories // Eduweb-revista de tecnologia de informacion y comunicacion en educacion. – 2023. – Vol. 17. – Issue 2. – P.285-295. DOI: 10.46502/issn.1856-7576/2023.17.02.24.
2. Таджиходжаева Э.Р. Визуализация учебных материалов – как инструмент эффективного вовлечения обучающихся в учебный процесс // MMIT Proceedings, 2023. – С.16-18. DOI: 10.61587/mmit.uz.vi.33.
3. Siemens, G. Connectivism: A learning theory for the digital age // International Journal of Instructional Technology and Distance Learning. – 2005. – №2. http://www.itdl.org/Journal/Jan_05/article01.htm.
4. Downes S. Connectivism // Asian Journal of Distance Education. – 2022. – Vol. 17. – No. 1. – P.58-87.
5. Voskoglou M.Gr. Connectivism vs Traditional Theories of Learning // American Journal of Educational Research. – 2022. – No. 10(4). – P. 257-261. DOI: 10.12691/education-10-4-15.
6. Utecht J., Keller D. Becoming Relevant Again: Applying Connectivism Learning Theory to Today’s Classrooms // Critical Questions in Education. – 2019. – No. 10:2. – P.108-119.
7. Итинсон К.С. Коннективизм – обучение в цифровую эпоху // Балтийский гуманитарный журнал. – 2021. – Vol. 10. – No. 4(37). – С.96-98.
8. Итинсон К.С., Чиркова В.М. Обзор платформ электронного обучения: инструменты, преимущества, недостатки // Балтийский гуманитарный журнал. – 2021. – Vol. 10. – No. 3(33). – С.200-203.
9. Karimov R., Naumenko O., Saidova K., Elmuratov R., Bekbaev R. The Phenomenon of Education in the Context of an Intercultural Philosophical Approach // Wisdom. – 2022. – №4(24). – P.84-90. DOI: 10.24234/wisdom.v24i4.941.
10. Саидова К. Социально-философские перспективы развития современного образования // MMIT Proceedings, 2023. – С.160. DOI: 10.61587/mmit.uz.vi.33.
11. Бекбаев Р.Р. Теории познания: Учебное пособие. – Ташкент: TIUE, 2023. – С.68-69.
12. Sas N., Didenko N., Sira L., Mokan N., Vakerych M. Innovative systems of Ukrainian education in the context of globalization: philosophical content of categories // Eduweb-revista de tecnologia de informacion y comunicacion en educacion. – 2023. – Vol. 17. – Issue 2. – P.285-295. DOI: 10.46502/issn.1856-7576/2023.17.02.24.
Nashr qilingan
2024-01-29
How to Cite
Эльвира ТАДЖИХОДЖАЕВА. (2024). KONNEKTIVIZIMNING TA’LIM NAZARIYASI SIFATIDAGI ASOSIY JIHATLARI. O‘zMU Xabarlari, 1(1.1.1), 199-200. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.1.1.736
"Bo'lim"
Maqolalar